VINVEST Timișoara 2014 Salonul Internațional de Vinuri


Descarca prezentarea

Ne face o deosebită plăcere să vă informăm că VINVEST Timișoara, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură împreună cu Asociația Degustătorilor Autorizați din România organizează cea de-a 11-a ediție a Salonului Internațional de Vinuri VINVEST, care va avea loc în perioada 11-13 aprilie 2014, la Centrul Regional de Afaceri Timiș.

Evenimentul se adresează producătorilor și distribuitorilor de vin, utilaje de vinificație, accesorii de vin, precum și editurilor dedicate literaturii de specialitate, din țară și străinătate.

În dorința de a deschide noi punți de comunicare între consumatorii vinului românesc și internațional și având convingerea că această nobilă licoare reprezintă cel mai bun liant între suflete, VINVEST își propune ca, anul acesta, pe parcursul întregii perioade a Salonului, să organizeze o serie de evenimente, reunite sub genericul „Zilele Vinului, Gastronomiei și Culturii Europene”.

Salonul se adresează:

1. Producătorilor și distribuitorilor de vin.
2. Producătorilor și distribuitorilor de materii prime, echipamente, accesorii, ambalaje, sisteme de depozitare, material săditor, produse pentru protecția culturilor, ingrășaminte, utilaje, mobilier, firme de analiză a proceselor de afaceri.
3. Companiilor de sisteme software.
4. Firmelor de management de proiect, consultanță și implementare suport, training și servicii de publicitate.
5. Organizațiilor și asociațiilor profesionale vitivinicole.
6. Agențiilor de turism viticol și touroperatorilor.
7. Presei de specialitate.
8. Restaurantelor, barurilor, cofetăriilor, pizzeriilor, firmelor de catering. – HoReCa
9. Publicului (profesionist si consumatorului final).

Beneficiile expozanților

Participanții la VINVEST 2014 Timișoara se întâlnesc față în față cu oameni de afaceri, reprezentanți HoReCa, consumatori, autorități locale și jurnaliști.

Organizarea Zilelor Vinului, Gastronomiei și Culturii Europene va atrage un număr semnificativ de vizitatori, o creștere a vânzărilor, promovarea evenimentului realizându-se și prin intermediul ambasadelor/consulatelor partenere.

Prezența Asociației Presei Agricole din România recunoscută de către Federația Europeană a Presei Agricole le oferă expozanților șansa de a transmite informații către 40 de jurnaliști specializați în presa agricolă națională, dar și către ceilalți membri ai Federației.

Promovarea punctelor turistice de degustare a tuturor cramelor va fi realizată prin  intermediul Televiziunii Naționale de Turism Travel Mix, prezentă pe toată perioada salonului și implicit prin emisiunea Savureaza Romania, realizată în parteneriat cu agenția de turism Accent Travel, Nelstill, Rabitt Media și Editura Litera. 

Expozanții au ocazia să construiască relații de afaceri cu importatorii și cu firmele din industria vitivinicolă, să intre în contact cu piața internațională de vin, utilaje, specialiști străini, și, nu în ultimul rând, să întâlnească consumatorul final.

Publicul vizitator este format din cunoscători ai vinului,  însemnând un public cu gusturi educate, dornic de a testa noi mărci de vinuri, dar și de a încerca diferite produse și servicii.

Unul dintre obiectivele organizării evenimentului cu o săptămână înainte de Sărbătorile Pascale este creșterea semnificativă a vânzărilor, expozanții VINVEST 2014 având oportunitatea de a-și îmbogăți imaginea și de a-și dezvolta afacerea.

Beneficiile vizitatorilor

În ultimii ani, circa 6000 de oameni au trecut pragul Centrului Regional de Afaceri la fiecare ediție. Spațiul expozițional, C.R.A.F.T., este potrivit mediului de business, favorizând relațiile de afaceri la cel mai înalt nivel.

www.cciat.ro

Pe suprafața de 1000 de metri pătrați ai spațiului expozițional, se pot informa în legătură cu ultimele apariții de mărci de vin, pot fi inițiați de către specialiști in arta degustării vinului, pot degusta vinuri românești și internaționale medaliate, pot fi informați de către somelieri din diferite organizații cum se asociază vinul cu mâncarea, vizitatorii pot gusta și admira diverse produse culinare preparate de către maeștri bucătari. De asemenea, vor avea ocazia să cunoască în detaliu oferta de turism viticol a cramelor românești.

Cu ocazia organizării Zilelor Vinului, Gastronomiei și Culturii Europene, vizitatorii vor putea participa la toate activitățile de degustare a vinurilor și a produselor specifice țărilor partenere, precum și la diferite evenimente culturale.

 

VINVEST 2014 respectă tradiția împământenită de zece ediții încoace – în fiecare an, evenimentul are loc în apropierea Sărbătorilor Pascale, când oamenii de obicei cumpără vinul și celelalte produse nelipsite de pe mesele tradiționale.

Beneficiile partenerilor

Salonul Internațional de Vinuri VINVEST 2014 reprezintă un loc excelent pentru a prezenta unui public divers și numeros producătorii de vin, ultimele tehnologii din industria vinului, accesoriile de vin.

Salonul VINVEST a reușit în cele 10 ediții de activitate să devină tot mai cunoscut, fiind unul dintre evenimentele de pionierat în materie de promovare cu precădere a sectorului vitivinicol.

Presa la VINVEST 2014

Campania de promovare a Salonului VINVEST 2014 înseamnă expunere mediatică națională pe canalele de televiziune și radio, în presa generalistă și de specialitate, în mediul online, precum și în mediul de publicitate outdoor, prin panouri LED, afișe, bannere sau prin materiale printate ca flyere, mape de presă, invitații, rollup-uri, în cadrul pre-evenimentelor organizate înaintea Salonului. Comunicate pe agențiile de presă, știri, reportaje, interviuri sunt doar câteva elemente din întreaga campanie media a Salonului VINVEST.

Salonul Internațional de Vinuri VINVEST a avut la fiecare ediție o promovare dinamică, reprezentată prin 60 de parteneriate media, spoturi publicitare pe canalele de televiziune și radio.

Sectorul vitivinicol, utilajele de vinificație și serviciile conexe vinului vor avea o mai mare vizibilitate prin prezența în salon a Asociației Presei Agricole din România recunoscută de către Federația Europeană a Presei Agricole de la Bruxelles în anul 2013. Din asociatie fac parte peste 40 de jurnaliști care se vor alătura celorlalti parteneri media ai evenimentului.

Și la ediția din 2014, promovarea va cuprinde toate mediile de comunicare. Precizăm că în anul 2013 au existat parteneriate media care au funcționat pe întreg parcursul anului și sunt încă în curs de desfășurare.

 

www.facebook.com/salonul.vinvest

http://2015.vinvest.ro/category/press-release/

http://2015.vinvest.ro/category/foto-video/

http://2015.vinvest.ro/parteneri/

 

Organizatorul VINVEST 2014

Echipa VINVEST este coordonată de către Lucia Pîrvu, director, vicepreședinte relații și imagine al Asociației Degustătorilor Autorizați din România, expert degustător, cu o experiență de 30 de ani în domeniul vitivinicol, membru al mai  multor jurii de degustare naționale și internaționale.

Ing. Lucia Pîrvu

Director executiv VINVEST

Expert degustător 0721 550 084

vinvest@gmail.com

Anca Pîndaru

Reprezentant Comercial

0731 34 25 26

comercial@vinvest.ro

Dana Corici

Relații Publice și Comunicare

0731 34 25 27

promovare@vinvest.ro

Costi Duma

Fotoreporter

0731 34 25 27

www.vinvest.ro

www.facebook.com/salonul.vinvest